Sunday, May 17, 2009

Bio-Score



[Edisi baru Bio-Score Ting. 5]






[Edisi baru Bio-Score ting. 4]








antara ciri-ciri istimewa modul Bio-Score:





setiap tajuk dimulai dengan bio-dictionary yg menerangkan istilah-istilah penting berkaitan tajuk tersebut





pembelajaran juga dimudahkan dgn bantuan carta supaya pelajar dapat mengikuti tajuk tersebut dengan urutan yg betul







gambar rajah yg digunakan adalah mengikut standard SPM











huruf pertama dapat dijadikan hint untuk membantu pelajar mengenalpasti perkataan dalam bahasa Inggeris





_____________________________________________________


Untuk pengetahuan para pendidik, modul Bio-Score ini mula diterbitkan pada tahun 2006. Antara sekolah yg menjadi pelanggan Bio-Score ialah SBP, MRSM dan hampir keseluruhan sekolah di Kelantan.

Jualan juga sentiasa meningkat dari tahun ke tahun. Ini menunjukkan bahawa Bio-Score bukan sahaja membantu para pelajar, malah guru juga turut mendapat manfaatnya.

ting. 4: RM 17
ting. 5: RM 16

Tempahan awal utk tahun 2011 sudah dibuka. Jika ingin mengetahui maklumat lanjut dan ingin membuat tempahan, bolehlah menghubungi :

Pn. Saodah Daud
panel bio-score
019-9877706

110 comments:

  1. Salam, saya merupakan seorang guru Biologi di sebuah sekolah menengah di Kuantan. Saya nak tanya kalau saya nak tempah sebuah f4 dan sebuah f5 dahulu boleh tak? Saya ingin meneliti kandungan buku tersebut untuk digunakan di sekolah saya. Terima kasih.

    Zai

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum.. cikgu.. selain bio-sore.. subjek lain ada juga? cth chemistry , add math , physics

    ada x?

    ReplyDelete
  3. anonymous: boleh.. hubungi cikgu saodah melaluitelefon 019-987 7706

    rafieq: utk sebjek lain xde..

    ReplyDelete
  4. paling minimun utk dtempah brape buah?

    ReplyDelete
  5. nur: biasanya 15-20 buah sebab kalau terlampau sedikit kos pos menjadi agak mahal

    ReplyDelete
  6. salam....Puan, saya sangat berminat nak beli buku bio score ni. Contact no Puan saya dah ambil, so boleh deal dalam tel aje lah ye. K. Tq

    ReplyDelete
  7. to anonymous:

    wslm wbt...
    ok...xda masalah..

    -bioscore45-

    ReplyDelete
  8. salam..Cikgu Saodah bungkusan yg cikgu kirimkan telah selamat saya terima pada 19 Mac 2011 pkul 9.00 pagi tadi...terima kasih kerana sudi membantu saya jadi sekarang saya nak tahu cara nak bayar..saya boleh bank in kan di bank pada hari isnin 21 Mac nanti..
    sekian semoga Allah swt memberkati hidup cikgu.
    Pn Sakdiah
    N. Sembilan

    ReplyDelete
  9. boleh..nnt sy sms no akaun.tq~

    bioscore45

    ReplyDelete
  10. Assalammualaikum, cikgu, saya dari kuching, sarawak. saya berminat mahu membeli buku ini. Bagaimana proses membeli buku ini? Saya nak pesan buku Bio F4. terima kasih :)

    ReplyDelete
  11. salam...cikgu Saodah saya dah bank in kan ptg tadi...
    sekian. terima kasih

    Daripada : Sakdiah bt Mohd Kassim

    ReplyDelete
  12. cikgu dr kuching:

    wslm wbt.... cikgu boleh contact no cikgu saodah terus, 019- 987 7706
    cikgu nk berapa buah ye?

    cikgu sakdiah: sama2 =)

    ReplyDelete
  13. buku nie ada jual di mana.....area sabah ada kha buku nie di jual??
    saya nak beli f4 and f5 ....

    ReplyDelete
  14. maaf , area sabah blum sempat lagi .

    ReplyDelete
  15. untuk yg 2012 dh ada yer? kalau kt kelantan ada di kedai buku mana yer??

    cikgunik
    perlis

    ReplyDelete
  16. bku dah ada , tapi tak jual di kedai . kalau nak bli saya boleh poskan tapi dalam jumlah 20 buah ke atas .

    ckgu saodah : 0199877706

    ReplyDelete
  17. cikgu , boleh kamu mail jawapan module f4 and f5 kepada saya ? saya mahu buat ulangkaji . terima kasih =)
    evelynchew@ymail.com

    ReplyDelete
  18. Minta maaf...saya seorang student yg ambil biology...bolehkah seseorang cikgu atau kawan boleh sendkan jawapan bioscore form4 kpd zld_landao90@hotmail.com..saya ingin jawapannya utk mengulangkaji untuk peperiksaan SPM...sekian terima kasih

    ReplyDelete
  19. bioscore... saya cikgu dari kedah.. boleh tak puan hantar jawapan utk form 4 dan form 5.. nanthinee.86@gmail.com

    ReplyDelete
  20. salam, saya pelajar sains tulen dan saya juga membeli bio score. amat berguna utk saya, mudah difahami. bolehkah cikgu menghantar set jawapan utk buku ini , memudahkan saya mengulangkaji melalui iedagomez@yahoo.com . kerjasama cikgu amat saya hargai. terima kasih.

    ReplyDelete
  21. assalamualaikum..saya slah seorang peminat bioscore...saya nak minta tolong cikgu berikan jawapan bioscore form 4 dan form 5...saya nak memeriksa jawapan yg telah sya buat btul atau tidak..minta tolong hantarkan di email sya...na_amela20@yahoo.com...terima kasih...harap cikgu sudi membantu sya..

    ReplyDelete
  22. salam cikgu. saya telah membeli bio score.. bolehkah cikgu menghantar jawapan bio score f4 ke email saya. amyneina@yahoo.com. harap cikgu sudi membantu.kerjasama cikgu amat saya hargai. terima kasih.

    ReplyDelete
  23. salam cikgu.... boleh tak cikgu hantarkan jawapan bio-score f5 ke email saya. k.sakura95@gmail.com... sy perlukannya untuk ulangkaji... thank you....

    ReplyDelete
  24. salam cikgu, saya nak jawapan bio-score form 5. boleh cikgu hantar dekat email eika1101@yahoo.com . saya nak lengkapkan supaya saya boleh ulangkaji untuk spm.

    ReplyDelete
  25. assalamualaikum... saye pelajar tingkatan 4... saye memerlukan jawapan utk bio score form 4 dan form 5 supaya saya boleh mengulangkaji pelajaran saye.... email saye heavenboy_5443@yahoo.com... kerjasama amat dihargai.. terima kasih..

    ReplyDelete
  26. salam.utk tahun 2013 ada tak buku bioscore dalam bahasa melayu atau dwibahasa. terima kasih.

    ReplyDelete
  27. cikgu saya memerlukan jawapan untuk buku bio score . . ..ntuk mengulangkaji

    ReplyDelete
  28. assalamualaikum cikgu saya memerlukan jwpn bioscore form 5.sila emelkan kpd fiqa_fimyn@yahoo.com terimakasih

    ReplyDelete
  29. are there any possibilities that the books are sold in Sarawak? by the way, I am a student in Sarawak,miri state.

    ReplyDelete
  30. Salam, saya pelajar biologi ingin membeli buku tersebut tapi dlm kuantiti yg sedikit kerana hanya utk digunakan oleh saya. Puan kata jika menempahnya utk kuantiti kurang drpd 15 kos pos akan mahal jd disini sy ingin bertanya sekiranya terdapat kedai buku yg menjual buku2 tersebut di sekitar KL. Boleh puan rekomenkan pd saya?

    Aina

    ReplyDelete
  31. cikgu atau rakan sekalian , boleh kamu mail jawapan module f4 and f5 kepada saya ? saya mahu buat ulangkaji . terima kasih =)
    mif2111_wardi@yahoo.com

    ReplyDelete
  32. salam cikgu.saya spm candidate.bleh ckgu email dkat sya tak answer for bio score f4 and f5.sbab nak ulangkaji utk spm. faraawesomelady@gmail.com tq

    ReplyDelete
  33. Salam cikgu. Boleh tolong emelkan jawapan bioscore f4 dan f5? shida_yoo@yahoo.com.my Terima kasih :)

    ReplyDelete
  34. cikgu tolong postkan jawapan bioscore kepada email tortosie9@gmail.com. saye nk ulangkaji untuk trial n spm skali

    ReplyDelete
  35. cikgu tolong emelkan jawapan bioscore f4 & f5 kepada anitha1357@yahoo.com nk ulangkaji

    ReplyDelete
  36. Cikgu tolong emailkan jawapan bioscore F4 dan F5. Saya nak membuat ulangkaji untuk trial dan SPM!PLS cikgu, ASAP. Email, zeppelindioxide@gmail.com

    ReplyDelete
  37. salam cikgu.saya spm candidate.bleh ckgu email dkat sya tak answer for bio score f4 and f5.sbab nak ulangkaji utk spm. hahalomo@hotmail.com tq

    ReplyDelete
  38. Salam cikgu. Boleh tolong emailkan jawapan utk bio-score Form 4 and Form 5. ni email saya. threenick@gmail.com terima kasih cikgu

    ReplyDelete
  39. Assalam,, ckg, bleh tlong email jawpan bio score f4 . Ini email sya nizzle_awesome@yahoo.com

    ReplyDelete
  40. salam cikgu...buku bio score dah ada versi dalam bahasa melayu ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm. dah ada dlm bm..tapi dah habis. Bln 3 insyaallah siap.

      Delete
  41. Cikgu, cikgu boleh email saya jawapan untuk biocsore 4 and 5 ? Terima kasih cikgu . Ini email saya : nicawwesome@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Assalamualaikum cikgu. How to order this book? I really need bioscore untuk form 5. Boleh saya dapatkan teacher's edition? How to deal dengan cikgu? And payment macam mana ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun nak juga 10 buah buku utk di order...boleh x??

      Delete
  43. Salam, cikgu. Boleh tak tlg emelkan skema jawapan bioscore t4 & t5 versi bm ke nayakeren@gmail.com

    ReplyDelete
  44. assalamualaikum cikgu, saya perlukan skema jawapan bio-score Tingkatan 4 & Tingkatan 5, untuk semak balik jawapan yang saya dah buat, boleh cikgu tolong e-melkan ke haidah.hassan0@gmail.com,

    Terima Kasih :)

    ReplyDelete
  45. salam cikgu. boleh tak tlg emelkan jawapan bioscore T5 versi BI ke harveenakaur@gmail.com. thanks

    ReplyDelete
  46. assalamualaikum cikgu, saya perlukan skema jawapan bio-score Tingkatan 4 & Tingkatan 5, untuk semak balik jawapan yang saya dah buat, boleh cikgu tolong e-melkan ke haikalzarina@yahoo.com versi english tq

    ReplyDelete
  47. assalamualaikum cikgu, sy perlukan skema jwpn bio skor ting 4 versi bm untuk semak jwapan sy , boleh cikgu tolong e-melkan kat nadkasuzan94@yahoo.com , trime kasih

    ReplyDelete
  48. Assalamualaikum cikgu, sy perlukan sekma jawapan nio skor tingkatan 4 dan 5 utk ulangkaji SPM, boleh cikgu tolong emailkan ke fatin_elena97@yahoo.com, terima kasih byk2... =)

    ReplyDelete
  49. Assalammualaikum cikgu, saya perlukan jawapan bio score form 5 untuk mengulangkajipelajaran SPM, boleh cikgu tolong emailkan ke n.faziha@gmail.com. terima kasih cikgu.. kerjasama amat diharapkan. :)

    ReplyDelete
  50. Assalamualaikum, ckg Saodah Daud, berdasarkan komen2 di atas, saya juga antara pelajar yg memerlukan jawapan bio skor tingkatan 5 versi bm utk saya buat ulg kaji memandangkan peperiksaan SPM semakin hampir tiba. Segala pertolongan drpd ckg amat saya hargai. ckg boleh hantar ke emel ini: rhmy68@yahoo.com. (emel ibu saya). Terima kasih ckg.

    ReplyDelete
  51. Nak skema bioskor bm
    Muhammadhamkaadnan@yahoo.com

    ReplyDelete
  52. Assalamualaikum..ckgu atau sesiapa blh tak emailkan jwpn bioskor f4 dan f5 bm di aishahwanahmad@yahoo.com

    ReplyDelete
  53. Assalamualaikum cikgu. Saya perlu jawapan bioscore bm form 4 utk membuat ulangkaji. Sila emailkan ke wan.fadhli98@gmail.com. Terima kasih cikgu.

    ReplyDelete
  54. Assalamualaikum....saya sangat perlu skema jawpan bioscore bm form4,5..utk buat rujukan....sila emelkan ke anisazimah@yahoo.com.my..tq

    ReplyDelete
  55. Assalamualaikum cikgu, saya nak skema jawapan bio skor bm form 4. emel afifahizzatul50@yahoo.co.uk. terima kasih.

    ReplyDelete
  56. assalamualaikum cikgu ,saya perlukan skema bio-skor (bm) form 4&5 untuk semakan. emel saya: zuranaso@yahoo.com terima kasih cikgu...

    ReplyDelete
  57. Assalamualaikum Cikgu, saya perlukan skema bio-score for form 4 and form 5. Tolong email kan kepada saya : mirhus469@gmail.com . Terima kasih atas bantuan!

    ReplyDelete
  58. Assalamualaikum cikgu boleh tak emailkan skema jawapan bio score form 4.Email: iqah_kanade@yahoo.com terima kasih

    ReplyDelete
  59. selamt sejahtera cikgu. boleh tak emailkan skema jawapan bio score form 4 dan form 5 versi english. email: dinesh920614@gmail.com

    ReplyDelete
  60. Assalamualaikum cikgu, tolong emailkan skema jawapan bio score form 4 dan form 5 versi bahasa melayu boleh tak? email : mira_sha@rocketmail.com

    ReplyDelete
  61. Assalamualaikum cikgu, boleh tak emailkan skema bio-score form 4 dan form 5 dalam versi bahasa melayu untuk semakan. email: azureen1998@gmail.com . TQ

    ReplyDelete
  62. Assalamualaikum cikgu,boleh tolong emailkan skema jawapan bio score form 4 dan form 5 versi english..Saya nak buat ulangkaji..Email: trishea_98@yahoo.com...Terima kasih ats kerjasama cikgu.. ^_^

    ReplyDelete
  63. salam boleh tolong emailkan saya jawapan bioscore untuk form 5 eng ver. email : nrhzmh@yahoo.com
    terima kasih

    ReplyDelete
  64. Assalamualaikum cikgu,boleh tolong emailkan skema jawapan bio score form 4 dan form 5 versi english..Saya nak buat ulangkaji..Email: anyza.azman@gmail.com...Terima kasih ats kerjasama cikgu.. ^_^

    ReplyDelete
  65. Assalamualaikum, Cikgu. Boleh tolong emailkan jawapan Bio-Skor Tingkatan 4 dan 5 versi BM... zallyzalikha98@gmail.com

    ReplyDelete
  66. Salam,cgu boleh hntrkn skema x buat bio skor form 5
    Nazjieha@yahoo.com

    ReplyDelete
  67. Salam cikgu tlng emailkan skema bio score f4 n f5 versi melayu ke email leodelila98@gmail.com....... terima kasih cikgu

    ReplyDelete
  68. Salam cikgu blh tlng emailkan jawapan bio score f4 n f5 versi melayu ke email leodelila98@gmail.com....... terima kasih cikgu......

    ReplyDelete
  69. Salam cikgu blh tlng emailkan jawapan bio score f4 versi melayu ke email amzardanial@gmail.com....... terima kasih cikgu :)

    ReplyDelete
  70. cikgu, blh minta email kan jawapan bioscore f4&f5 versi English x?
    email saya weixianchew@yahoo.com
    terima kasih cikgu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  71. slm. blh x tlg emaikn jwpn bio score f4&f5. english version
    akashaf66@gmail.com

    ReplyDelete
  72. Salam, boleh tak emailkan jawapan bio score versi melayu?
    Ni email sy.. natasha991231@gmail.com

    ReplyDelete
  73. Boleh emailkan jawapan bioskor tingkatan 4 &5 malay version.. afiq.aiman@rocketmail.com. terima kasih

    ReplyDelete
  74. Salam, boleh tak emailkan jawapan bio score versi melayu yang form 4 punya?
    Ni email sy.. monsterkechex99@gmail.com . terima kasih :)

    ReplyDelete
  75. Boleh tlong emailkan jawapan bio skor versi bm tingkatan 5 dkt.Saya nak buat ulangkaji. farahinnur41@gmail.com

    ReplyDelete
  76. salam cikgu, minta tolong emailkan jawapan bio skor tingkatan 4 dan 5 versi bm . terima kasih .
    ni email saya,
    syazwanitro@gmail.com

    ReplyDelete
  77. boleh tolong emailkan saya jawapan bagi ksemua modul? nuha.nabilah7@gmail.com
    jasa anda amat saya hargai

    ReplyDelete
  78. Boleh tolong emailkan jawapan bio-skor tingkatan 4 dan 5 tak cikgu atau sesiapa yang dah dapat..
    Tlg emailkan kpada yanieanis02@gmail.com
    Please?saya nk ulangkaji peperiksaan..

    ReplyDelete
  79. salam
    boleh emailkan jawapan bioscore form 5 dan form 4 kat saya tak??
    email saya izmineck@gmail.com
    terima kasih..

    ReplyDelete
  80. Salam.. Ckgu, boleh emailkan sye, jwpan bio skor f4 n f5 malay version tak??
    fahmi909@gmail.com
    Terima ksih bebnyk..

    ReplyDelete
  81. SAlam cg. Bleh sye dpt kn jawapan bioscore f5 kt email. temp166@mrsmtaiping.edu.my

    ReplyDelete
  82. Salam cikgu.Boleh saya dapatkan jawapan bio-skor tingkatan 4 dan 5 versi bm melalui email athirazully@gmail.com.terima kasih

    ReplyDelete
  83. assalamualaikum cikgu, boleh saya dapat skema jawapan bio-score form 5? cikgu email pada aliyahnnurhannah@gmailcom. terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf, salah email. aliyahnurhannah@gmail.com

      Delete
  84. Boleh tak hantarkan saya jawapan bio skor form 5.dan form 4.. Untuk rujukan pelajar.. husin150499@gmail.com

    ReplyDelete
  85. assalamualaikum. boleh x hntarkan jwapan bio score versi bhasa inggeris form 4 kt email hafizgohan@yahoo.com

    ReplyDelete
  86. Assalamualaikum cikgu....blh x hantarkn kpd saya jawpn bioscore ting4 versi malay pda email afzalammar54@gmail.com

    ReplyDelete
  87. Assalamualaikum cikgu.. Boleh tak hantar jawapan bio-skor tingkatan 4 dan 5 versi melayu dkt email saya jabbarnoor47@gmail.com. susah la nk study kalau x de jawapan.. Tolong ye cikgu..

    ReplyDelete
  88. Salam ckg. Boleh emailkan jawapan buku bio-score tingkatan 4 dan 5 versi inggeris ke email saya... nmuhdhazmi88@gmail.com... Harap ckg dapat tolong saya...

    ReplyDelete
  89. Assalamualaikum cikgu... Sy mempunyai ank yng sekrang di tingkatan 4.... Kalau boleh sy nk minta tlng cikgu untk hntr jawapan bio-skor tingkatan 4 di email nur_Zulaikha88@yahoo.com bgi semakan dan rujukan


    Harap maklum

    ReplyDelete
  90. saya perlukan jawapan bio score form 5 utk ulang kaji.. tlg sendkan alifnadzli7@gmail.com thank you

    ReplyDelete
  91. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  92. Assalamualaikum ckgu..thn lepas saya ada juga beli bioscore utk student saya f4 dan f5...buleh tak tlg email jwp kat saya zaharina.pj@gmail.com

    ReplyDelete
  93. cikgu boleh x email skema jawapan bagi saya melalui email puixn520@gamil.com #form4 dengan form5 bantuan cikgu amat dihargai.

    ReplyDelete
  94. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  95. Assalamualaikum cikgu.. boleh tolong atat jawapn untk form 5 bgi semakan anak sy ke email nur_zulaikha88@yahoo.com

    ReplyDelete
  96. Salam cikgu. Mohon hantar skema jawapan ke email saya. fytreee@gmail.com

    ReplyDelete
  97. Assalamualaikum cikgu boleh tolong emailkan jawapan untuk bioscore form 5 ke email saya nazren.ariff@gmail.com. saya ingin membuat ulangkaji

    ReplyDelete
  98. Assalamualaikum cikgu tolong emailkan jawapan untuk bioscore form 5 ke email saya isma8426@gmail.com sebagai panduan untuk semakan

    ReplyDelete
  99. Assalamualaikum...boleh tak nak buat tempahan modul biologi tinkatan 4 bahasa melayu untuk tahun 2019

    ReplyDelete

UPDATE STOK TERKINI

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera UPDATE : Buku Bio-Score Tingkatan 5 BM hanya tinggal beberapa buah sahaja. Manakala Buku Bio-Score T...