Sunday, November 24, 2013

TEMPAHAN 2014 DIBUKA !!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada reader semua . Disini cikgu nak maklumkan tempahan modul bio-score untuk tahun 2014 sudah dibuka . Untuk mengelakkan kelewatan dan penghantaran buku tepat pada masanya , diharap dapat buat tempahan awal .

Bio-score sekarang telah selangkah maju menyusuri arus pendidikan kita . Oleh demikian , kami berjaya menerbitkan 4 versi bio-score untuk membantu guru dan pelajar . Di bawah disenaraikan versi yang tersedia ada :

1 - versi tingkatan 4 ( Malay version )
2 - versi tingkatan 5 ( Malay version )
3 - versi tingkatan 4 ( english version )
4 - versi tingkatan 5 ( english version )

hubungi cikgu saodah : 0199877706 untuk matlumat tempahan .

Akhir kalam dari cikgu , moga segala usaha daya dalam menerbitkan modul ini bersama rakan yang lain mamou membantu pendidikan negara kita dan moga usaha ini diberkati-Nya . Terima kasih dan assalamualaikum .

31 comments:

  1. Assalamualaikum cikgu, saya nak order bioscore form 4 satu. bila boleh dapat eh? harap cikgu dapat reply dengan cepat. sebab saya nak guna dalam minggu ni, boleh kan? terima kasih cikgu :) ni fb saya, just in case --> https://www.facebook.com/izzul.labiqah

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum cikgu, masih ada lagi ke bioscore form 5 (versi bm) ?

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikumu cikgu.. saya sudah miliki bioscora form 4 dan form 5.. boleh tak cikgu beri jawapan untuk buku tersebut.. untuk saya ulangkaji pada thun ini kerana saya akan menduduki SPM. emel saya - myungsoo.myungsoo@gmail.com

    ReplyDelete
  4. I bought Bio-Score Form 4 and also Form 5 (English version), can you send me the answer?
    Email: phuijun.t@gmail.com
    Thank you! :)

    ReplyDelete
  5. cikgu,boleh tlong email jwpn bioscore f4 kpd arinie_abdulaziz@yahoo.com


    ReplyDelete
  6. salam cikgu,boleh tlong email jwpn bioscore f4 kpd arinieabdulaziz@yahoo.com...sya prlukn dgn segera..trima kasih...

    ReplyDelete
  7. Assalamualailum . Saya adalah pelajar tingkatan 5 dan sekolah saya menggunakan modul bio score dalam versi bm , tetapi saya dan seorang rakan ingin menggunakan modul ini dalam versi english . Bolehkah seandainya saya mendapatkan 2 salinan bioscore versi english beserta jawapan ? TQ

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum,cikgu. Modul bio-score untk ting.5 versi Bi masih ad lagi atau tudak. TQ

    ReplyDelete
  9. Salam Cikgu....saya nak dptkan modul bio-score form 4 & 5 verssi bi beserta jawapan untuk anak saya..anak saya berada diasrama..beliau minta saya dptkan buku ini.bagaimana nak dapatkan ya..terima kasih..@aida

    ReplyDelete
  10. Hello there, is Form 4 and 5 Bio-Score English Edition completed with Answers (Teacher Edition) still available?
    Wanna buy it :) Thanks.

    ReplyDelete
  11. Please contact me via e-mail if you still have it : gsheng.97@gmail.com

    ReplyDelete
  12. minta skema Bioskor T5 versi BM,boleh tak?
    email-biojdi97@gmail.com

    ReplyDelete
  13. cikgu, boleh sy minta skema Bioskor T4 dan T5 versi BM...tolong emailkan ke fatin_elena97@yahoo.com, terima kasih =)

    ReplyDelete
  14. Cikgu boleh mintak skema bioskor t4 & t5 malay version. ni email sy. Terima kasih byk cg. xzone_eiqah@yahoo.com

    ReplyDelete
  15. mcm mana nak order?
    downloadpublish@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Cikgu.... Bole x nak skema jawapan bioskor form 4 bm...... afiqtsuna98@gmail.com

    ReplyDelete
  17. assalakualaikum cikgu.saya perlukan skema jawapan modul bio-skor (bm) form4&5.emel saya zuranaso@yahoo.com.tq cikgu..

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum cikgu.. saya prlukan skema jwpn modul bio-skor(bm) tingktn 4. e-mel sya syalala_98@yahoo.com.. trima ksih..

    ReplyDelete
  19. assalam cikgu, saya perlukn skema utk bio skor versi bm tingkatan 4 untuk lgkpkn modul sy bgi ppriksaan akhir thn ni ,, email sy : nurunnadhirah@gmail.com

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. selamat sejahtera cikgu. boleh tak emailkan skema jawapan bio score form 4 dan form 5 versi english. email: dinesh920614@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Salam sejahtera cikgu.. Mohon kerjasama cikgu untuk berkongsikan skema jawapan untuk bioskore versi bm utk pelajar tingkatan 4-5 . kerjasama cikgu amat di hargai. Email saya jacksidi427163@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Salam cikgu, boleh sy minta skema Bioskor T4 dan T5 versi BM...tolong emailkan ke nurulkhaleeda929@yahoo.com

    ReplyDelete
  24. Assalamualaikum cikgu..boleh tolong emailkan jawapan bio-skor tingkatan 4 dan 5 versi bahasa melayu...
    EMAIL : amir09.aa@gmail.com
    Terima kasih cikgu

    ReplyDelete
  25. Assalamualaikum cikgu..boleh tolong emailkan jawapan bio-skor tingkatan 4 dan 5 versi bahasa melayu...
    EMAIL : amir09.aa@gmail.com
    Terima kasih cikgu

    ReplyDelete
  26. cikgu..boleh tolong emailkan jawapan bio-skor tingkatan 4 dan 5 versi bahasa melayu...
    EMAIL : qhuatkang@gmail.com
    Terima kasih cikgu

    ReplyDelete
  27. Assalamualaikum cikgu... Boleh tlng atar jawapn untk bio skor tingkatan 4 ke email. Nur_Zulaikha88@yahoo.com

    ReplyDelete
  28. Assalamualaikum cikgu...bolehkah saya mendapatkan skema bio skor tingkatan 4 versi bahasa melayu....tolong emailkan saya skema itu kepada azriazmi62@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Assalamualaikum ckgu... klu tidak keberatan boleh sy minta jawapan untk bio skor form 5 bgi semakan anak sy di email nur_zulaikha88@yahoo.com

    ReplyDelete
  30. assalamualaikum cikgu kalau saya nak buku utk tigkatan 4&5 ada lagi tak stoknye...
    kalo ada boleh emailkn ke nurulsyakirin230@yahoo.com

    ReplyDelete

UPDATE STOK TERKINI

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera UPDATE : Buku Bio-Score Tingkatan 5 BM hanya tinggal beberapa buah sahaja. Manakala Buku Bio-Score T...